Bogholder [Denmark]


 

$ads={1}

Har du solid erfaring inden for regnskab og bogholderi, arbejder du selvstændigt, og har du lyst til at udvikle dig i en international virksomhed? Så kan det være, at det er dig, som skal være en del af vores dynamiske bogholderi!


I takt med virksomhedens fortsatte udvikling søger vi en erfaren, struktureret, alsidig og kompetent kollega til vores bogholderi i Løgstør.

Som vores nye bogholder bliver du en del af vores danske bogholderi-team, som i dag består af 6 kompetente kolleger som alle varetager forskellige bogføringsopgaver for vores koncernselskaber i flere lande, som udover Danmark også indebærer bl.a. Storbritannien og Sverige.

Din rolle
I din rolle som bogholder vil dine arbejdsopgaver bestå i forskellige kreditor og debitorbogholderiopgaver for både Danmark og UK. Herudover vil du være support på øvrige koncernselskaber bl.a. Sverige. Du vil blive en vigtig spiller ift. vores års- og månedsafslutninger for samme enheder.

Dine primære ansvarsområder bliver:

  • Ansvarlig for al transaktionsbogføring i SAP
  • Forberedelse af ekstern rapportering (moms, selskabsskat, anden obligatorisk rapportering)
  • Samarbejde med økonomichef, revisorer og det lokale salgsteam
  • Månedlig/årlig afslutning, herunder relevante bogføringer og afstemninger
  • Vedligeholdelse af debitorfiler og -registre
  • Forberedelse af betalingsforslag
  • Yde økonomisk vejledning til andre medarbejdere, herunder ikke-finansielt personale
  • Assisterer med ad hoc-opgaver og projekter efter behov

Kompetencer:

  • Vi forestiller os, at du er uddannet kontorassistent eller har anden relevant uddannelse
  • Du har mindst 3 års erfaring inden for regnskab og bogholderi med forskellige ansvarsområder, herunder f.eks. udgifter, indtægter, hovedbog, skat og/eller lønkørsel
  • Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale
  • Du har interesse for IT og evne til at tilpasse sig nye systemer
  • Du har solidt kendskab til EPR systemer – gerne SAP
  • Du er proaktiv, en problemknuser og har en fleksibel tilgang til arbejdet
  • Du er selvstændig, struktureret, og du sætter en stolthed i, at dine opgaver er gennemarbejdede
  • Du har gode samarbejdsevner og har lyst til at bidrage til teamets fælles succes
  • Du er serviceminded, og god til at kommunikere med både interne så vel som eksterne stakeholders
  • Du er engageret i din egen personlige læring og faglig udvikling


Så hvorfor vælge Kingspan LOGSTOR?

Fordi som en del af vores Team, vil du opdage, at Kingspan LOGSTOR er meget mere end rør.

Vi tilbyder dig en hverdag præget af bæredygtighed, energieffektivitet, digitalisering, innovation, personlig udvikling og meget mere. Du får en spændende rolle i et internationalt miljø. Hertil kommer du til en dynamisk arbejdsplads med dygtige kollegaer, som vil gøre alt for at hjælpe dig godt ind i dine nye arbejdsopgaver. Du får en arbejdsplads på vores kontor i Løgstør med bl.a. attraktiv kantine, fitness og en aktiv personaleforening. Vi tilbyder desuden hybrid arbejdsmodel, der giver dig mulighed for at arbejde delvist hjemmefra efter introduktionsperioden.


Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte interim Finance Manager DK, Michal Maludzinski på +48 609288287 eller HR Business Partner Louise Koefoed Mortensen, på +45 9966 1103. Send din ansøgning hurtigst muligt, og senest den 10. august 2023. Der vil løbende blive afholdt samtaler.

Ansættelsesform: fastansat | Arbejdstid: fuldtid | Antal ledige stillinger: 1 | Arbejdstid: 37 timer/uge | By: Løgstør | Region: Nordjylland | Land: Denmark | Referencenummer: 2023/19 | Publiceret : 2023-07-20 | Sidste ansøgningsdag: 2023-08-10

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال